Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Τρεις νύχτες φαγούρα

Πράξη 1. Κατεβαίνοντας προς το σπίτι της Δανάης, άκουσα το ντιγκ ντιγκ στο κινητό μου και έτσι όπως ήμουν αμέριμνη διάβασα το μήνυμα του ψυχάκια πρώην μου ότι είναι στο πίσω αμάξι. Αφού στραβωτιμόνιασα και τον είδα στον καθρέφτη, με έπιασε ταχυπαλμία, γκάζωσα και εξαφανίστηκα. Ευτυχώς, γιατί έτσι έφτασα στο Κολωνάκι στην ώρα μου και ξεμπούκωσα και το Micra. Στο Κολωνάκι ήταν ένας σκύλος ο Βαγγέλης και ένας φίλος ο Μακρής. Όταν καθήσαμε για ποτό, ο Μακρής δεν είχε πολύ όρεξη γιατί σκεφτότανε την Aston Martin που ποτέ δεν θα γίνει δική του, ενώ ο Τόμπρος ονειρευότανε να ανέβει στα τραπέζια του πασίγνωστου Incontro club στο Μενίδι. Τελικά πήγαμε για ύπνο, γιατί χωρίς τον Μακρή ήμασταν ένα τίποτα, μια κουκίδα στον χάρτη χαμένη. Το βράδυ το όνειρό μου ήταν υπερπαραγωγή: Έτρεχα σε ένα παλάτι πάνω κάτω για να βρω το γατάκι μου που εξαφανίστηκε και τελικά ένας φίλος μου το βρήκε ψόφιο σε ένα ντουλάπι. Η Μαρία είπε ότι αυτό σημαίνει γκρίνια. Εγώ νομίζω ότι είχα φάει πολύ στο Evergreen.

Πράξη 2. Μετά τη δουλειά πήγαμε με τον μπαμπάκα στη συμβολαιογράφο για την γονική υπερ-παροχή. Μιας και κατεβήκαμε ως το κέντρο επέμενα να κεράσω ένα σουβλάκι στον Θανάση στο Μοναστηράκι και ο μπαμπάς έλεγε "Χριστέ μου αντάλλαξα το σπίτι για ένα κεμπάπ!". Επειδή με έπρηξε φύγαμε στο στάδιο της χώνεψης και την ώρα που τον έπιανε ο λήθαργος κόντεψε να πέσει στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας.

Πράξη 3. Χρώματα Βυθού. Όλοι είχαμε διαλέξει τι θα πάρουμε (εκτός από τη σελίδα 3 που είχε δώρο μια μύγα) και ο Μάνος ακόμα πάρκαρε στου Παπάγου. Όταν παραγγείλαμε και φάγαμε την πρώτη πιρουνιά, ο Κωνσταντίνος ήδη έτρωγε γλυκό. Την ώρα που μιλούσαμε για κάτι πρωτότυπο, δηλαδή για την Aegean, η Δανάη έριχνε πιπέρι με τον διαστημικό μύλο που έβγαζε φωτάκια και ο Νίκος αδιάφορος έλεγε ότι ένα φωτάκι έχει καεί (Αυτό ήταν το πρόβλημα). Το φαγητό ήταν πολύ ωραίο και η Crème brûlée καλύτερη. Στην έξοδο ο Κωνσταντίνος ξεπέρασε τα όριά του και ενώπιον όλων έδωσε το λόγο του ότι θα έρθει μαζί μας στο παγοδρόμιο. Δίνω άλλο ένα κεμπάπ για να τον δω με τα παγοπέδιλα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: