Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Ελλάδα έχεις.. πρόβλημα

Georgia joined the group "Αγαπώ τους καραγκιόζηδες φίλους μου και τη μαλ**ία που τους δέρνει". Την ώρα που η Αθήνα είχε γίνει πεδίο μάχης και αθώοι εργαζόμενοι πηδούσαν από τα παράθυρα για να γλιτώσουν από τις φλόγες και τα αναρχοπρεζάκια, εμείς ονειρευόμασταν φρουτάκια και ρουλέτες. Και το βράδυ μας δεν το λες και φυσιολογικό.
Δηλαδή:

H Μαίρη δουλεύει σε αεροπορική εταιρεία και φοβόταν το τελεφερίκ.
Η Έρη με την εγγραφή στο καζίνο χαμογελούσε για τη φωτογράφιση. Στο μηχάνημα με τις ακτίνες δεν έλεγε να αποχωριστεί την τσάντα της και αρνήθηκε με σθένος να την ανοίξει για έλεγχο.
Ο Κώστας έριξε το λάθος κουπόνι στην κληρωτίδα και επέμενε ότι αυτό ήταν το σωστό, χωρίς να προβληματιστεί που όλα τα γύρω έγραφαν λαχνός και το δικό του είσοδος.
Η Πένυ γελούσε μόνη της με τη γενική ενικού της λέξης κουπόνι.

Ο Σπύρος έψαχνε απεγνωσμένα τηλεόραση για να δει τον Ολυμπιακό, το Final 4 ή κάτι τέτοιο που απ' ότι κατάλαβα έκρινε την υπόλοιπη ζωή του.

 Κι εγώ, με κληρονομιά τη γεωμετρική πρόοδο του Βασίλη, κυνηγούσα την τύχη μου ποντάροντας 5ευρα στο κόκκινο για ώρες. Το σύστημα απεδήχθη τω όντι αποδοτικό και βγάλαμε και τα ποτά για το καταγώγι που πήγαμε μετά.



Έξω από το καταγώγι όλοι το παίζαν δύσκολοι και δεν έλεγαν να κουνηθούν να κατέβουν τη σκάλα (Ναι ήταν υπόγειο, τρέχει τίποτα;;;). Μέσα έβγαλαν τους πραγματικούς εαυτούς τους και χόρευαν με Durasel, στην αρχή στην καρέκλα, μετά δειλά δίπλα στο τραπέζι και σε λίγο τους τραβούσες από την πίστα για να κατέβουν! Για να μην μου πάρουν το βραβείο της number1 καμμένης, λύγισα το κορμί μου καταμεσής του κύκλου με το φανταστικό μου ταίρι, δηλαδή ένα 13χρονο που μου έκανε καρδούλες. Αχ ποιος τη χάρη μου! Μου χόρεψε και ζεμπεκιά και του χτυπούσα παλαμάκια (δεν ήθελα να φανώ γαϊδούρα). Από τον πολύ έρωτα έσταζε σιρόπια, ήταν και τα γαρύφαλλα, και φοβήθηκα μην πέσω. Έτσι, του έριξα κανά δυο άγρια βλέμματα από τα δικά μου τα καλά και εξαφανίστηκα μες στους καπνούς και τις αναθυμιάσεις που έδιναν στυλ στο μαγαζί και μας έκαναν να νιώθουμε στο κλίμα των κινητοποιήσεων.


Σηκωθήκαμε με κεφάλι καζάνι και τρέχαμε στις παραλίες. Η Νάντια ήρθε έτοιμη με σαγιονάρα, φούστα και το καρπουζί μαγιώ της. Εγώ με το τζιν, τα σταράκια και το Ιce tea στο χέρι, στο σβέρκο, στην κοιλιά και όπου αλλού το ακουμπούσα για να δροσιστώ. Θα έκανα μπάνιο με τα εσώρουχα, αν δεν φορούσα μπλε στριγκ με κίτρινα καναρίνια. Ελλάδα έχεις πρόβλημα, αλλά Γεωργία είχες μεγαλύτερο πρόβλημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: