Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Fell in love with a phantom

Τις προάλλες έβλεπα στον ύπνο μου δάσος. Ο ονειροκρίτης λέει ότι είναι προμήνυμα ευχαρίστησης και ότι θα αποκτήσω κάτι που ποθούσα για πολύ καιρό. Εκεί στο γράμμα Δ, είχε και άλλες χρήσιμες λέξεις, όπως "δαρτόγαλα" (τι είναι αυτό ρε παιδιά;), "δάσκαλος νηπιαγωγός καθηγητής" (vidal sassoon wash and go 3 σε 1), "δημοπρατήριο" (πόσο καμμένος μπορεί να είναι κανείς;), "δροσοσταλίδα" (όποιος κοιμάται αγκαλιά με τον Φωτεινούλη παρακαλείται να τον αφήσει στην άκρη). Δεν συνέχισα την ανάγνωση, γιατί δεν ήθελα να αντικρύσω κι άλλα πρωί πρωί. Αφού ονειρεύτηκα το δάσος, ο έρωτας μου χτύπησε την πόρτα και φορούσε χειρουργική μάσκα.

Αναβλύζω καρδούλες.
Πολλές πολλές καρδούλες.
 

Ευτυχώς έχει πολύ χιούμορ, γιατί δεν μπορώ τη μιζέρια. Είναι γλυκούλης και χαδιάρης. Μένει με την οικογένειά του, αλλά ψάχνει για σπίτι άμεσα. Το ξέρω ότι είναι σαν αγγελία για κατοικίδιο, αλλά αυτός είναι ο Phantom. Λέει ότι είμαι γραφική (και η Πένυ λέει ότι έχει δίκιο), αλλά με προσέχει και μου κάνει όλα τα χατήρια. Την Κυριακή με πήγε βόλτα στο αγαπημένο μου μέρος, δηλαδή στο αεροδρόμιο για ρομαντικό γεύμα Mc Burger με θέα τον αεροδιάδρομο. Μου έκανε και μαγικά κόλπα με κέρματα. 

Τα βρίσκω όλα τέλεια. Μου αρέσουν και τα γένια του, αλλά μου καρφιτσώνονται στο πρόσωπο και αρχίζω να ξεφλουδίζω. Αυτές τις μέρες αλλάζω δέρμα σαν το φίδι και εκείνος λέει ότι είναι καλό, γιατί αντικαθίστανται οι νεκροί ιστοί. Έβαλα λίγη ενυδατική και του είπα να τα πάρει όλα κόντρα. Αυτός βέβαια μου πηγαίνει κόντρα και λέει ότι δεν γίνεται. Όλα γίνονται, ακόμα και του σπανού τα γένια. Προς το παρόν Nivea..

Πάω να συνεχίσω τις καρδούλες μου τώρα <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια: