Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Άουτς...

Mούφα μέρα η χτεσινή. Δεν ξέρω αν είμαι καλή ή κακιά, αλλά μετά από μια έντονη συζήτηση κατέληξα στο ότι:
1: Όλοι κατουράνε στην τουαλέτα κι εγώ κατουράω στο πηγάδι.
2. Αν κάνεις το λάθος να είσαι λίγο διαφορετικός την πατάς. 
3: Όταν κανείς σου λέει μαλ**ίες, κλείνεις τα μάτια και επαναλαμβάνεις από μέσα σου 10 φορές minimum ότι ούτε ο γάιδαρος πετάει (εκτός αν είναι με Aegean) ούτε υπάρχει Άη Βασίλης.
Και ηρεμείς.

22.00 Αμέσως μετά τα πορίσματα της ημέρας, πετάχτηκε από το πουθενά ο Marco, το φιλαράκι από το Μόναχο. Ήδη μου είχε πει ότι θα έρθει την Παρασκευή Αθήνα για 4-5 μέρες και ότι θα μου στείλει μήνυμα να τα πούμε. Το μήνυμά του ήτο άκρως παραπλανητικό,διότι έλεγε ότι μόλις ήρθε Αθήνα, ότι τώρα είναι στον Πειραιά με έναν φίλο του και ότι θέλει να βρεθούμε για ποτό στο κέντρο. Αφού στολιστήκαμε με την Έρη, ξεκινήσαμε να πάμε Κολωνάκι. Μπήκαμε στο μπαράκι δεν βλέπαμε πουθενά τον Marco και καθήσαμε σε ένα τραπεζάκι πάνω. Όταν τον πήρα τηλέφωνο στο κινητό του φίλου του (από όπου με είχε καλέσει πριν κι εκείνος) για να δω σε τι φάση είναι, μου είπε ότι είναι έξω από την πόρτα, οπότε του είπα να ανέβει πάνω. Περιμένοντας τον Marco να έρθει επάνω, έτυχε να δούμε τον πρώην Α3 συνάδελφό μας, τον Δημητράκη με δύο φίλους του και αρχίσαμε τις χαιρετούρες. Μόνο που δεν μας πήραν τα ζουμιά.. Στο μεταξύ, τα παιδιά καθήσαν στο τραπέζι αν και τους είπαμε ότι περιμένουμε παρέα. Ο Marco όμως πουθενά. Πάνω που άρχισα να ανησυχώ, τον ξαναπήρα τηλέφωνο. Τότε είδα το κινητό του Δημητράκη να αναβοσβήνει.
-Γεωργία γιατί με παίρνεις τηλέφωνο;
-Δεν παίρνω εσένα, τον Marco παίρνω.
-Εμένα παίρνεις.
-Έρη πάλι μα**κία έκανες; Μου έμπλεξες τα νούμερα για να γελάσουμε;
Έρη, βλέμμα αγελάδας.
Γεωργία, βλέμμα βοδιού.
Δημήτρης, βλέμμα Δημήτρη: Γεωργία δικό μου ήταν το κινητό. Σου έγραψα είμαι Αθήνα γιατί μόλις ήρθα με άδεια, είμαι φαντάρος. Δεν ήξερες ότι είχες ραντεβού με μένα σήμερα;
WTF?
Συμπέρασμα 4: Συνεννόηση μπουζούκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: