Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

5 πράγματα που δεν σας είπα για τη Μάλαγα

*Eroski
Super τα πολυκαταστήματα, καμία σχέση με το Mall. Ήταν όλα πάμφθηνα και επειδή πήγαινες με τα πόδια δεν είχες και το πρόβλημα να ψάχνεις το αυτοκίνητο στο -2 επίπεδο, ζώνη Α, μπλε χρώμα, θέση 278 και να ρίχνεις πετραδάκια για να γυρίσεις. Ψωνίσαμε το ίδιο φόρεμα σε άλλο χρώμα, όλο το Yves Rocher και κάτι τακουνάρες σε προσφορά.

*Trivial
Είναι το quiz που γίνεται κάθε εβδομάδα σε μια pub δίπλα στη θάλασσα. Χωριζόμαστε σε ομάδες και μας μοιράζουν από ένα χαρτί. Ο barman με την αγριοφωνάρα του κάνει ερωτήσεις γενικού περιεχομένου. Οι ερωτήσεις είναι πολύ εύκολες, όπως πχ. πώς λέγεται ο κεντρικός ποταμός της Γουαδελούπης και ποιές είναι οι δύο ψηλότερες κορυφές της Sierra Nevada. Στις 60 ερωτήσεις είχαμε βρει τις 10 μετά κόπων και βασάνων και έτσι στην καταμέτρηση πέρασαν και μας έγραψαν πάνω στο χαρτί ένα μεγάλο 10. Ο Pepo επειδή δεν ήθελε να παραδεχτεί την αμάθειά μας, τράβηξε μια γραμμούλα στο 0 και το έκανε 9. Αυτό το κόλπο Ισπανέ εμείς στο Ελλάντα το ξέρουμε από μικρά, το κάνουν και οι γύφτοι που πουλάνε καρπούζια στο δρόμο για να ξεγελάνε τους διερχόμενους οδηγούς. Τελοσπάντων, με το δόλιο κόλπο βγήκαμε τρίτοι και μας κέρασαν τα ποτά. Η Δανάη ήταν αθώα και νόμιζε ότι πήραμε το χάλκινο με την αξία μας.

*Οι τουαλέτες
Αντί να έχουν απέξω ένα σομπρέρο στις αντρικές και μια βεντάλια στις γυναικείες, έχουν μόνο ένα S στη μία πόρτα και ένα C στην άλλη. Χμμμ.. για να δούμε, αμπεμπαμπλόμ του κίθε μπλομ. Μάλλον πρέπει να σημαίνει Chicas (κορίτσια) και Señores (κύριοι). Ναι ναι, είμαι σίγουρη, καλέ τι έξυπνη που είμαι, είπα και έσπρωξα την πόρτα C, οπότε είδα τον Caballero με το πουλί στο χέρι. Δια της μεθόδου του αποκλεισμού, άργησα, αλλά κατάλαβα ότι το S σήμαινε Señoras.



*Nerja
Η θάλασσα είναι τέλεια, μόνο που κορακιάσαμε και εκεί στις ερημιές δεν είχε νερό ούτε για δείγμα. Κάναμε βόλτα και η Δανάη δεν φορούσε σαγιονάρες και πήγαινε πάνω στα βότσαλα σαν το Hobbit. Ο Ulises έπαιζε φλαμέγκο στην κιθάρα και εγώ μάζευα χρωματιστά πετραδάκια για να τα στολίσω στο μπάνιο μου. Τα άφησα ευλαβικά πάνω στην πετσέτα μου και πήγα να κάνω μια βουτιά. Όταν γύρισα ο Ulises μου είχε μαζέψει την πετσέτα επειδή πλησίαζε το κύμα και μου την είχε πάει πιο πίσω, μου την καθάρισε και "από τα άχρηστα πετραδάκια που είχαν πέσει πάνω". Γκρρρρρ.

Κάναμε και μια βολτίτσα στο χωριό που ήταν γραφικό. Ήπαμε να πιούμε κι έναν καφέ σαν άνθρωποι και εννοείται ότι δεν υπήρχε κρύος καφές, οπότε παίρναμε έναν καπουτσίνο και έξτρα ένα ποτήρι παγάκια και κάναμε την αλχημεία μόνοι μας. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου ένα αραιωμένο Yoko Choco. Πεθάναμε και με τον κατάλογο με τα γλυκά, ο οποίος χωρίς καμία ντροπή, έγραφε πάνω με μεγάλα γράμματα Postres.


*Αεροδρόμιο
Γυρνώντας έκανα shelf check in για να διαλέξω την αγαπημένη μου θέση στο διάδρομο και να κοιμηθώ ανενόχλητη στο airbusάκι. Όταν έκατσα στη λατρεμένη θέση συνειδητοποίησα ότι είμαι περιτριγυρισμένη από ένα δημοτικό σχολείο. Οι φωνές τους τυμπάνιζαν στα αυτιά μου μέχρι να πατήσω έδαφος. Σαντουιτσάκια και τετράδια πετούσαν πάνω από το κεφάλι μου και το παιδάκι από πίσω μου ταρακουνούσε την καρέκλα. Λαγοκοιμήθηκα και ονειρεύτηκα τον Ηρώδη. Τυχαίο;;; Δε νομίζω!!!!

2 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

α) Δλδ πόσες ερωτήσεις απάντησαν οι πρώτοι που κέρδισαν??? (φυτουκλεεεεεεες!)

β)Ο συλλογισμός σου για τις τουαλέτες ήταν πανέξυπνος,κι εγώ το ίδιο θα σκεφτόμουν, 3 ζήτω για τη γλωσσομάθεια μας:
ζήτω-ζήτω-ζήτω

γ)Το Postres τελικά τί ήταν? τρωγόταν?

δ)Τα σχολεία δεν κάνουν διακοπές? Κι αν κάνουν,ΠΟΥ κάνουν? Κι όπου κάνουν, ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ???

astakoulis είπε...

1.Ιδέα δεν έχω, καμιά μπινιά θα έκαναν κι αυτοί, σιγά τους φωστήρες!!
2.ΖΗΤΩ και ΟΟΟΟΛΕ
3.Το postres σημαίνει "Γλυκά" δεν μπορούσα να το βλέπω παντού μπροστά μου, χαχαχα
4.ΕΛΑ ΝΤΕ, κι εγώ το ίδιο σκεφτόμουν, εμείς εδώ πιο κάτω εκδρομή περπατώντας και αυτό με τα χίλια ζόρια..