Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Είναι πολλές οι πτήσεις Άρη!

Και να' μαστε πάλι στο αεροδρόμιο.
Να πίνουμε τριπλό καφέ για να θεραπεύσουμε τη νύστα και να κάνουμε check in νωρίς νωρίς, για να χαζέψουμε με την ησυχία μας τα αρώματα. Ψέκασα τον δεξί μου καρπό με Kenzo, τον αριστερό μου καρπό με Dkny, το μέσα μέρος του αγκώνα με Cavalli και D&G αντίστοιχα, και το ενδιάμεσο με Armani Code, Armani Diamonds, Armani Night και Armani Night με φτερά προστασίας. Την ώρα που είχα βυθίσει τη μύτη μου σε όλο αυτό το συνοθύλευμα και προσπαθούσα να ξεχωρίσω ποιό τετραγωνικό χιλιοστό μυρίζει καλύτερα, άκουσα το όνομά μου στα μεγάφωνα κι έπρεπε να ξαναγυρίσω στο check in, γιατί μου είχαν τσεκάρει λάθος εισιτήριο και παραλίγο να φτάσω στην Αργεντινή για δεινόσαυρο. Στη διαδρομή προς στο check in φοβόμουνα μην συναντήσω τον Ζαν Μπατίστ Γκρενούιγ και με σφάξει σε καμιά γωνία για να με απομυζήσει από την κορυφή ως τα νύχια. Θα με έβαζε σε μικρό μπουκαλάκι μέχρι 100ml για να μην του το πάρουν στον έλεγχο και θα με έκανε το νέο hot άρωμα του 2010. Ευτυχώς τελικά έφτασα στο check in σώα στα πόδια μου. Μαζί με μένα έφτασαν εκεί και όσοι φίλοι και γνωστοί άκουσαν το όνομά μου στα μεγάφωνα και πέρασαν να μου πουν ένα γεια. Προσωπικά δεδομένα σου λέει μετά.


Στην πτήση αποφασίσαμε να ρίξουμε έναν υπνάκο Ο προβληματισμός μας εντοπίστηκε στο αν θα ξαπλώσουμε το κάθισμα προς τα πίσω και θα ξυπνήσουμε στην απογείωση να το επαναφέρουμε στην όρθια θέση ή αν είναι καλύτερα να κοιμηθούμε μια και καλή στην όρθια θέση, οπότε να μην χρειαστεί να ξυπνήσουμε καθόλου. Ροχαλίσαμε πριν προλάβουμε να εξετάσουμε τα θετικά και τα αρνητικά της υπόθεσης.

Στο νησί νοικιάσαμε ένα Μίκρα από πυροβολημένο μελαψό παππού αμφιλεγόμενης εθνικότητας και μέχρι να έρθει ο Κωνσταντίνος σε 5 ώρες, εμείς τα είχαμε ήδη γυρίσει όλα, χαιρετούσαμε κόσμο και ετοιμαζόμασταν να κατέβουμε για δήμαρχοι. Πήγαμε να τον πάρουμε και αποφασίσαμε να του κάνουμε ξεχωριστή υποδοχή, οπότε σταθήκαμε στις αφίξεις και κρατούσαμε καρτελάκι με το όνομά του. Εννοείται ότι αντί να μας βρίσει καταχάρηκε. Ήπιαμε καφέ με θέα το ηφαίστειο και αναπολήσαμε τις ακυρώσεις full refund due to volcanic ash. Πήγαμε για μπάνιο στο Καμάρι και ήμασταν άσπροι και οι τρεις, της μάνας τους καμάρι. Εγώ πήρα λίγο χρώμα, γιατί κοιμήθηκα σαν βόδι μες στον ήλιο και ούτε που γύρισα πλευρό. Η Νάντια παρέμεινε της μάνας της καμάρι, γιατί άπλωνε κατοστάρι αντηλιακό σε χρώμα καθαρού ασβέστη και έφραζε τους πόρους της ασταμάτητα. Το βράδυ ζήλευε το κοκκινισμένο στήθος μου και ψυριζόταν στον καθρέφτη προσπαθώντας να με πείσει ότι πήρε λίγο χρώμα, απλώς δεν φαίνεται γιατί είναι νύχτα.

Κάναμε βόλτα στην Οία και βγάλαμε φωτογραφίες στο ηλιοβασίλεμα με μια απλή Kodak, δίπλα στο τσούρμο σαράντα Κινέζων που κρατούσαν 60 φωτογραφικές μηχανές (μερικοί είχαν μία στο ένα χέρι και μία στο άλλο για έξτρα απόλαυση), οπότε νιώσαμε σαν τριτοκοσμικοί. Οι Κινέζοι με σχιστο-μάτιασαν και όπως φεύγαμε έφαγα και μια τούμπα ξεγυρισμένη στα σκαλάκια και το ευχαριστήθηκα. Είχαμε αρχίσει να κρυώνουμε και είπαμε να πάμε προς το αμάξι, αλλά μιας και ήμασταν όλοι πολύ καλοί στον προσανατολισμό δεν βρίσκαμε το αμάξι και κοντέψαμε να φτάσουμε στο Ημεροβίγλι με τα πόδια. Πήγαμε για φαγητό σε ένα ξεχασμένο από τον θεό, κρυμμένο πίσω από μια εκκλησία και κάτι λούμπες. Ο Κωνσταντίνος και η Νάντια είχαν λυσιάξει της πείνας και με έβλεπαν σαν ψητό κοτόπουλο και δυστυχώς για μένα το φαγητό ήρθε με καθυστέρηση πιο αργή και από της Ολυμπιακής. Το φαγητό ήταν super και τα σφηνάκια που μας κέρασαν ήταν μάλλον super αμόλυβδη.

Το επόμενο πρωί πριν πάμε στη θάλασσα περάσαμε μια βόλτα από το αεροδρόμιο για να κόψουμε κίνηση και να απολαύσουμε την ιερή στιγμή της προσγείωσης του airbus, όπως κάνουμε πάντα. Η Νάντια δικαίως μας είπε ηλίθιους και ο Κωνσταντίνος αντί να προβληματιστεί της απάντησε "σκάσε και πετάξου να φέρεις κανάν καφέ και σβέλτα". Τελικά ήπιαμε τον καφέ στο Classico, όπου μες στον ρομαντισμό που μας ενέπνευσε το υπέροχο τοπίο, η Νάντια τραμπούκισε τον σερβιτόρο, μας μπάφιασε με τα Marlboro και βούτηξε έναν ξένο αναπτήρα γιατί δεν έβρισκε τον δικό της. Ο Κωνσταντίνος την εκνεύριζε περισσότερο ρωτώντας την συνεχώς αριθμούς πτήσεων που δεν υπήρχαν για να την πιάσει στα πράσα αδιάβαστη. Τα τεστάκια συνεχίστηκαν και στην Πέρισσα που πήγαμε για μπάνιο. Κάθε του επίπληξη τελείωνε με κοσμητικά επίθετα τύπου ζούδι, τούβλο, ντουβλούκι και πρωτότυπες ακατανόητες κλητικές προσφωνήσεις τύπου Κέλλυ Μπουρδάρα.Η Νάντια δεν την ήξερε την κυρία, άρα συνέχισε  αδιάφορα να απλώνει το αντηλιακό της, που σε κάθε φσιτ έκανε σαν σκουριασμένος μεντεσές και μας έπαιρνε τα αυτιά.

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και μαζευτήκαμε για να φύγουμε, αποχαιρετώντας το νησί με δάκρυα στα μάτια. Στην τσάντα μια λίστα με τα πράγματα που δεν προλάβαμε να κάνουμε στη Σαντορίνη, μια λίστα με τα επόμενα προγραμματισμένα ταξίδια και μια λίστα του σούπερ μάρκετ: τυρί για τοστ, πατατάκια, μακαρόνια για παστίτσιο, αγελαδίτσα, αλεύρι. Πες αλεύρι.. η Αθήνα σε γυρεύει! Σνιφ!

12 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

χαααααααααααααχαχαχαχα, έλιωσα στα γέλια πρωί-πρωί! Ωραία περάσατε! :)
Καλά,αυτό με τ αρώματα το κάνω κι εγώ συνέχεια,και στο τέλος τα κάνω σκατά στο μυαλό μου και παίρνω ένα που όταν το φορέσω ξεμέθυστη δεν μ αρέσει!

Kαλημέρεεεεεες

astakoulis είπε...

Άσε που όταν δεν έχει μείνει κανένα σημείο πάνω μου που να μην έχει ψεκαστεί, τότε αρχίζω να ψεκάζω αυτά τα μακρόστενα χαρτάκια, τα οποία καταλήγουν να μυρίζουν όλα μια απροσδιόριστη οινοπνευματίλα. Καλά κάνει η γιαγιά μου και μένει πιστή στην παράδοση της Μυρτώ λεβάντα. Όταν τελειώνει το στοκ του Μαρινόπουλου παίρνει το λεμόνι και τούμπαλιν.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά περνάτε λεω εγώ....

Ρε αυτό με τα αρώματα είναι κλασική φάση!

Και στο τέλος μυρίζεις σαν επιτάφιος...
άστα να πάνε!

Αντε και σύντομα το επόμενο ταξιδάκι!

Θεική η περιγραφή σου!

φιλια

Γαρίδα είπε...

snif den les tipota... ante suntoma euxomai ksana-mana valitsoula sto xeri kai vour gia ton epomeno proorismo!! kala ta-ksidia!

Vipera Lebetina είπε...

Μη μου πεις! Σαντορίνη!!! Υπέροχη! Απλά τέλεια!

astakoulis είπε...

Coula
χαχαχαα προσκυνώ! Ή μάλλον εσύ πτοσκυνάς, εγώ είμαι ο επιτάφιος!

Γαρίδα
"Madrid is just one flight away"
Δεν μπορώ να κάτσω στα αυγά μου. Η επόμενη περιγραφή θα μυρίζει tortilla..

Vipera Lebetina
Δεν έχω λόγια. Τres romantique αυτό το ηλιοβασίλεμα..

Γαρίδα είπε...

Μαδρίτη ε? Υπέροχαααα!! Τρέχα λοιπόν και να περάσεις τέλεια!

kat. είπε...

σούπερ πέρασατε..
αχ.. ανυπομονώ και εγώ σε λίγες μέρες για το δεύτερο κατά σειρά ταξίδι μου για αυτό το καλοκαίρι!!!!

πάντως δεν μας είπες ποιο άρωμα αγόρασες τελικά! ρωτάω γιατί είμαι στην φάση αναζήτησης ενός ξεχωριστού καλοκαιρινού αρώματος. ε.. να μην αγοράσω ξανά ανδρικό. ας κάνω την διαφορά αυτό το καλοκαίρι.. ε?

Pastaflora είπε...

Κέλλυ Μπουρδάρα!!! Το κρατω αυτό!

Vipera Lebetina είπε...

Κάνεις ισπανικά;!

astakoulis είπε...

Kat
Δεν σας είπα πιο άρωμα αγόρασα γιατί ψέκασα ψέκασα κ μετά έτρεχα στο check in και δεν πρόλαβα να ψωνίσω :( Πάντως θα έπαιρνα το Princess που είναι το αγαπημένο μου..

Pastaflora
Έχει πέραση.. Η Νάντια από τη χαρά της για την εν λόγω προσφώνηση άλλαξε τη photo της στο Fb με μια της Μπουρδάρα.

Vipera Lebetina
Si hablo espanol, y tu? :)

gnostosagnostos είπε...

αυτα ειναι!!!
μη σου πω οτι ζηλεψα ......:P
το πιο ομορφο νησι του κοσμου ever...
ο τροπος που μας το εδωσες...μοναδικος :)