Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Εσείς νηστεύετε;?

Μεγάλη Παρασκευή σήμερα, οπότε ήπια φραπέ με γάλα, έφαγα λάδι, τυρί και ζαμπονοτυρόπιτα και έκανα ότι δεν το πρόσεξα, όπως έκανα και όλη την εβδομάδα. Έχετε δει κανέναν παπά αδύνατο; Εγώ γιατί να μην φάω δηλαδή; Ο μπαμπάς ανήκει στην κατηγορία τρώω δέκα χταπόδια και μια φρατζόλα για να χορτάσω, αλλά η νηστεία νηστεία. Για βράδυ τρώει ένα φρουτάκι, ένα καρπούζι ας πούμε. Φέτος μας είπε Εβραίους (εμένα και το αδερφό μου) και μας έβαλε να νηστέψουμε με το ζόρυ για συμπαράσταση. Αναγκάστηκα να κρύβω στη ντουλάπα μου τυρόπιτες και να μυρίζουν τα ρούχα μου λεβάντα σε συνδυασμό με ανθότυρο. Απόψε που θα πάω στον επιτάφιο φοβάμαι ότι θα με πάρουν από πίσω όλα τα αδέσποτα και θα με μυρίζουν.

Ανυπομονώ να έρθει το Σαββατόβραδο. Όχι, δεν θα κάνω τρελό κλάμπιγκ, αλλά θα κρατήσω την κόκκινη λαμπάδα μου και θα φορέσω τα μπλε παπούτσια μου στη μάυρη νύχτα (πωπω χρώματα δικέ μου!) και θα πάω στην εκκλησία. Η επίσκεψη θα διαρκέσει το καθιερωμένο δεκάλεπτο, γιατί μετά θα τρέχουμε να φάμε μαγειρίτσα κι εγώ θα είμαι ήδη φαγωμένη, αλλά θα κάνω ψέματα για να μην στεναχωρηθεί ο μπαμπάς.Θα τσουγκρίσουμε και αυγά. Έχω ήδη ψάξει το πιο γερό και θα τα σπάσω όλα, του έχω ζωγραφίσει πάνω μάτια και στόμα για να μην μου το πάρουν.

Πάντως πέρα από το αυγό, αυτή η εβδομάδα ήταν γενικά πολύ καλλιτεχνική. Ο Βασίλης μου έμαθε να φτιάχνω καρδούλες με χαρτάκια post it. Εγώ του ζωγράφισα ένα τρομαγμένο κουνέλι και έναν χοντρό έρωτα με πουά σώβρακο και του άρεσαν πολύ. Δηλαδή μπορεί και να μην του άρεσαν, απλώς του αρέσουν τα ςηιτε λιεσ (white lies πήγα να γράψω και δεν γύρισα τη γραμματοσειρά). Μου πήρε και κάτι πονηρά πράγματα, αλλά δεν μπορώ να σας πω τι. Σας χαιρετάω τώρα, γιατί αυτή τη στιγμή είμαι πάνω σε ένα ελικόπτερο και ακούω  Νταλάρα. Καλή ανάσταση ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: