Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Why I love my job!

Πρωινή υστερία. Εφταμηνίτικο μωρό με αρρυθμίες πάει να πετάξει με συνοδεία τη μαμά του και το ματάκι στο λαιμό του, χωρίς περιττή έγκριση γιατρού και μαλακίες, για κάτι καθημερινό μωρέ, μια εγχειρισούλα στην καρδιά. Φτάνει η κυρά στο check in με το πορτ μπεμπέ και τη γόβα και επειδή ο business επιβάτης έχει πάντα δίκιο, τα ακούει ο έρμος που σηκώνει το τηλέφωνο. Μake my day.

Kαι τότε Κινέζος παίρνει τηλέφωνο και με τα άψογα αγγλικά που ξέρει ψελλίζει: Γουάι πλέγκνα τίκε κάνσε. Μετά από απόφαση του συμβουλίου 80 παρόντων αgents εκτελούντων χρέη διερμηνέα και Βιργινίας Λεούση ταυτοχρόνως, αποφασίστηκε ότι η γυναίκα είναι έγκυος και πρέπει να ακυρώσει το εισιτήριο. Με απλά λόγια του ζητείται "fax doctor diagnosis. In english. Fax number xxx". 
To fax έρχεται στα κινέζικα και από δίπλα με βελάκια είχε γράψει εθελούσιες επεξηγήσεις προς διευκόλυνση. Τρέχα γύρευε.

所有   (=pregnancy test result positive). 
Κι άν σημαίνει στείρα νομίζεις ότι θα το καταλάβει κανείς;
(=gender female). 
Πολύ kamasutra διαβάζεις φίλε μου και θα φας ξενέρα με το Blue.
(=doctors name)
Ok δεν χρειαζόταν και αυτό το βελάκι, καταντάς γραφικός.
的讀音 (=doctors signature). 
Νά'χαμε να λέγαμε. Και μιας και το θέτεις.. μαζεύω υπογραφές για να προσλάβουμε κινεζόφωνο agent εν όψει Star Alliance. Βιογραφικά στον Αντώνη. Ιn english.

Καλλλημέρα σας! (προφορά Πάτρα). Πηγαίνω στο Μιλάνο. Μπρορώ να έχω μαζί μου την οδοντόκρεμα, την Κολλλυνός; Δεν νομίζω να μου δημιουργήσουν εκεί κανά πρόβλημα και να μου την πάρουν; (και πώς θα επιβιώσεις χωρίς την Κολλλυνός!!) Γιατί θα πάρω και ρίγανννη μαζί. Πολλλύ ρίγαννννη. Μια σακούλα. Μπα και μου πούνε ότι κάνω διακίνννηση; 

OMG! Time to log out!

Βγαίνω από τη δουλειά και σταματάει ένα αμάξι με φιμέ τζάμι που έφευγε από το Star απέναντι, ανοίγει το παράθυρο του συνοδηγού και πετιέται η Πετρούλα. Μου εξηγεί πολύ σοβαρά ότι έχουν βάλει στοίχημα για το τι χρώμα είναι το αμάξι πιο κει. Έχει προβλήματα ο κόσμος και η Πετρούλα χτενίζεται. Ευτυχώς μου φάνηκε γαλάζιο, οπότε καταχάρηκε. Είμαι η Γεωργία και μόλις βοήθησα την Πετρούλα να κερδίσει. Έλαβα και τα ρουφηχτά φιλάκια μου. Αυτά είναι!



Δεν υπάρχουν σχόλια: