Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη


Χρόνια έχω να σου ζητήσω κάτι και πάντα ένα @ μου έφερνες για δώρο... φέτος όμως ξέρεις ότι ήμουνα πολύ εντάξει, δούλευα ολη μέρα κι έπαιρνα έξτρα bonus, δεν μάλωνα με τους γονείς και με τους φίλους μου και χαμουρεύτηκα με κανα δυο μονάχα... Έμαθα λέει ότι έκανες και το εμβόλιο για τη νέα γρίπη. Εγώ βέβαια δεν ψήνομαι για φιλιά και χειραψίες.. Θα κρεμάσω τις κάλτσες μου στο τζάκι και θέλω να μου αφήσεις τα δώρα εκεί. Κι επειδή είσαι χοντρός και θα θέλεις οπωσδήποτε κέρασμα, στο τραπέζι θα βρεις μελομακάρονα.. Μην πέσεις με τα μούτρα και δεν χωράς να φύγεις πάλι από το τζάκι, γιατί η μαμά μου λέει ότι αν φύγεις από την πόρτα μπορεί να χαλάσει το προξενιό..

Που λες Άη Βασίλη, δεν θα σου ζητήσω τα πάντα όλα, γιατί δεν θέλω να με πεις άπληστη! Θέλω μια Gucci τσάντα με ασορτί παπούτσια που να μην γράφουν Made in China, ένα home cinema με δώρο μια μηχανή ποπ κορν και έναν φανοποιό σε μορφή τζίνι σε μπουκάλι για τις δύσκολες ώρες του καημένου Micra.  Επίσης να μην ρίξεις άλλους ηλίθιους άντρες στο διάβα μου. Θέλω να φέρεις ένα κυπροελληνικό λεξικό στη φίλη μου τη Μαρία, ένα νταούλι ηπειρώτικο στην Πένυ και μια μηχανή μασάζ στη φίλη μου τη Νάντια. Για την Δανάη δεν σου ζητάω κάτι, γιατί ούτε αυτή ξέρει τι θέλει.

Αν μπορείς θέλω να κάνεις δώρο στον Έντουαρντ καινούργια γυαλιά, γιατί τα παλιά του τα έκλεψε ο φίλος του που ξετρελάθηκε. Όταν πας από το σπίτι του να κάνεις ησυχία, γιατί αν ξυπνήσει θα σε βάλει να παίξετε κανένα διπλό στο Play Station και θα ξημερώσετε, οπότε δεν θα προλάβεις να μοιράσεις δώρα στον Κωνσταντίνο και τον Μάνο. Για τον Κωνστσαντίνο λοιπόν θέλω μια άσπρη πυτζάμα με μπλε γλάρους για όνειρα γλυκά και για τον Μάνο τις Τρελές Σφαίρες σε dvd.

Ρε συ Άγιε θα ήθελα να κάνουμε και μια δίκαιη ανταλλαγή: Θα σου δώσω τη φίλη μου την Έρη και εσύ θα μου δώσεις τον χαζοτάρανδό σου με τη φωτεινή μύτη, για να κάνει παρέα με τον θεόχαζο σκύλο μου, που έχει πέσει σε κατάθλιψη από τη μοναξιά και του στουμπώνω ψυχοφάρμακα στο τυρί, γιατί αλλιώς αρνείται κατηγορηματικά να τα καταπιεί..

Ελπίζω να με θυμηθείς...
Έ ; ; ; Φανταστικέ Άη Βασίλη ;;

xxx
 Γεωργία

Υ.Γ. Και για το ξαδερφάκι μου που το αγαπάω πολύυυυ θέλω να φέρεις μια γόνδολα, για να κάνει βόλτες στον Κηφισό και να θυμάται τους προγόνους μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: