Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Στο Αττικό Πάρκο



1.
-Μαμά, γιατί οι χελώνες ζουν στο βρωμόνερο;
-Δεν είναι βρωμόνερο αγάπη μου, είναι άλγη, φυτό που εμφανίζεται στους βιότοπους και κάνει το νερό να φαίνεται πράσινο και από αυτό τρέφονται τα χελωνάκια, κατάλαβες;
-Όχι, είναι βρωμόνερο.
(μαλακιστήρι)

2.
Μούμπλε μούμπλε. Αυτό το πουλί με το μαύρο πεταχτό λοφίο, σαν να μου φέρνει λίγο... Μπααα, όλο μαλακίες σκέφτομαι.
-Ρε συ σαν να σου φέρνει λιγο το τροπικό πουλί.

Χμμμμ.

3.
Φοβερή επίδειξη με δελφίνια και θαλάσσιους ελέφαντες - ή μήπως θαλάσσια λιοντάρια; Κάτι που είναι σαν φώκια, αλλά με μουστάκια τέλοσπάντων. Ή οι φώκιες είχαν μουστάκια και αυτά όχι; Ο Τσάρλι και ο Μίμο λέγονταν. Ή μήπως ο Τσάρλι και η Μάρα; Ππφφφφ, κάποιος δεν πρόσεχε τον εκφωνητή.

4.
Σουρικάτα, το αγαπημένο του Γιάννη. Σαν όνομα πόκεμον δεν είναι; Και μεταξύ μας, εγώ μαγκούστα νόμιζα ότι λέγεται, αλλά επειδή δεν ξέρω να ξεχωρίζω και τα θαλάσσια θηλαστικά, ας μου εξηγήσει κάποιος πιο έμπειρος τι διαφορά έχουν η σουρικάτα, η μαγκούστα και η νυφίτσα. Η μία σουρικάτα κάθεται και κόβει βόλτες φυλώντας σκοπιά, μην τυχόν και επιτεθεί ο Πίκατσου και ο Τσάρμαντερ, ενώ οι άλλες ξεψυρρίζονται. Ανά μία ώρα αλλάζουν βάρδια. Σαν εύζωνοι πα'να πει.

5.
Η Νάντια συζητάει με τον μπούφο.
Νάντια: Μπούφεεε... ου οοουυυυ...
Μπούφος: Ου οοουυυυ...

6.
Ερπετά. Όλα τα φίδια τυλιγμένα σαν το λάστιχο του ποτίσματος και μέσα στο πήλινο του γιαουρτιού. Έτοιμα για φούρνο. Νέες απορίες μου γεννήθηκαν, ας πούμε πώς κάνουν σεξ τα φίδια; Και πώς ξέρεις ποιό είναι το αρσενικό και ποιό το θηλυκό; Να μου πεις γιατί, ξεχωρίζεις ας πούμε τα καναρίνια; Οπότε σταμάτα να ρωτάς μλκίες. Αυτά μεταξύ τους το καταλαβαίνουν. Και σίγουρα θα κάνουν σεξ, αφού κάνουν και αυγά. Το αυγό του φιδιού δεν λέμε; Ή αυτό το λέμε μόνο για τον εθνικοσοσιαλισμό; Να μου πεις και για το αυγό του Κολόμβου λέμε, αλλά υποθέτω ότι ο Κολόμβος δεν έκανε αυγά. Ξέχνα το, πάλι λάθος συμπεράσματα βγάζω.

7.
Όρνιο. Bang bang Λούκυ Λουκ. Έλειπε μόνο ο νεκροθάφτης, ξέρεις αυτός ο ξερακιανός με τη μυτόγκα.

8.
Λύσαξα να φωτογραφηθώ με την καμηλοπάρδαλη. Μέχρι να κάνω 20 βήματα να φτάσω μπροστά της, αυτή έκανε μόνο ένα και εξαφανίστηκε, οπότε δεν φωτογραφήθηκα. Δεν γ***έται, είχε περάσει και η ώρα, είχε και ζέστη και κυρίως θέλαμε να πάμε μετά και στο McArthurGlen. Τουλάχιστον μου έμεινε για ενθύμιο η φώτο με την Κλάρα, την αγελάδα που έχεσε όλο το μέγκα τσάνελ. Ας μην είμαι αχάριστη.

8 σχόλια:

αναμνησιολόγιον είπε...

Και γιατί δεν την "ανέβασες" να την δούμε πως είναι τώρα που την έχουμε πεθυμήσει μετά από τόσα χρόνια;

DaisyCrazy είπε...

Πίκατσου Πίκατσου Πίκατσου Πίκατσου
ο λατρεμένος μου!!! τον έχω στο γραφείο μου και τον κοιτώ καθημερινά!!!

φιλάκια τρελοαστακούλικο :)

ps. all you need is love

kalo paidi alla... είπε...

γάτες δεν είχε?

Marouli είπε...

Τελειαααααααααααα βολτα!!!! :))))

Πικα πικα πικατσοουουου!!

Μαρουλοφιλακια!

Λόλα είπε...

Ειστε τρελες εσεις οι αποπανω μου! :Ρ
Χαχα!

Ρε συ αστακουλα, να πας καπου και να μην εχεις κατι να γραψεις μια φορα, γινεται? :Ρ

Φιλια!

astakoulis είπε...

Μανώλη,
Να πας να τη δεις από κοντά, έχει άλλη χάρη..

DaisyCrazy
Ώστε έτσι, εγώ μόνο τον Μπομπ Σφουγγαράκη στο γραφείο μου. Από πίκατσου τίποτα. P.s. And proderm.

Kalo paidi alla...
Ερώτηση παγίδα είναι; Μπορείς να μου δώσεις και τις απαντήσεις και να διαλέξω a, b or c;

Marouli
Κι εσύ πίκατσου-φαν βλέπω, έλα να γίνουμε πολλοί...
φιλιά

Λόλα
:P Ε όχι αγάπη μου, δεν γίνεται, αφού μου κάνουν όλα εντύπωση, δεν μπορώ να αφήσω τίποτα να πέσει κάτω

kalo paidi alla... είπε...

χαχαχα τα εύκολα δύσκολα κάνεις
α. Οκτώβρης
β. Τρύφωνας
γ. Σιβηρία
Ορίστε λοιπόν! Για απάντα τώρα :Ρ

astakoulis είπε...

Kalo paidi alla...
Άσε δεν απαντάω καλύτερα, φοβάμαι μην μου βγει κανάς Ζογκ.