Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Που το πάω που το φέρνω, πάλι για την Κίνα θα σας πω...

Φάγαμε τη μαγειρίτσα μας και φέτος. Κάνανε όλοι σαν λιμασμένοι, εκτός από μένα που όλη τη βδομάδα έτρωγα κανονικά. Μα τι κακό κι αυτό που τους πιάνει όλους πασχαλιάτικα με τη νηστεία; Να κοιτάνε τα συστατικά από τα παστέλια ένα προς ένα μην τυχόν και πάρουν αμαρτία! Ε ναι λοιπόν, δεν ντρέπομαι καθόλου που το λέω, έτρωγα κανονικότατα και με τον νόμο. Η Έρη όμως το βιολί της. Αυτή και η Vanessa Mae. Επέμενε να τα τρώει όλα ορφανά. Προχτές ήπιαμε τον καφέ μας, και μετά μπήκαμε σε ένα φοβερό δίλημμα, νηστίσιμο Goody's ή νηστίσιμο κινέζικο;
Και ο κλήρος πέφτει στο κινέζικο, κι ο κλήρος πέφτει στο κινέζικο, που ήταν σαν σαν σαν χαμόσπιτο. Η Έρη το πρότεινε, γιατί είχε ωραίο φαγητό λέει. Και τι κατάλαβε, αφού μόνο ρύζι και λαχανικά μπορούσε να φάει. Εγώ πάντως πήρα ένα κοτόπουλο (ορφανό). Και σαν να κατάλαβε ο θεός την αμαρτία μου, μου έστειλε το πιάτο σερβιρισμένο με τον τρόπο που μισώ: παναρισμένο σαν λουκουμά. Αλλά ας τον καταπιούμε τον λουκουμά. Εξάλλου, πριν μερικά χρόνια, ο θεός εκτίμησε τη λαιμαργία μου, κι ενώ έτρωγα πεινιρλί Μ.Παρασκευή μου έφερε μια δουλειά στο διάβα μου σαν μάννα εξ ουρανού. Αλλά τέλοσπάντων, τώρα λέγαμε για τον λουκουμά. Και να ήταν μόνο αυτό; Οι τοίχοι, τα τραπέζια, οι καρέκλες, τα φαναράκια του μαγαζιού, ήταν όλα μια παρακμή. Και η σερβιτόρα το ίδιο, αλλά κυκλοφορούσε με έναν αέρα το-gucci-κιμονό-που-φοράς. Δεν την πολυκοιτούσαμε για να μην παρεξηγηθεί και πεταχτεί απ' το πουθενά ο Τσάκι Τσαν να καθαρίσει. Και ξαφνικά, μες στη μιζέρια που μας κατέκλυζε από παντού, φωνάζει με στόμφο κάποιος από το διπλανό τραπέζι: Συγνώμη, έχετε γουάι φάι??? Ε όχι ρε φίλε! Είπαμε, θυμίζει λίγο κινέζικο πιάτο, αλλά βολέψου με ένα τσοπ σούι τώρα και μπες στο facebook από το σπίτι σου.

Δεν λέω πάντως, ήταν ωραία η παρακμή. Γελάσαμε. Γιατί δηλαδή, καλύτερη ήταν η Αγγελική που βγήκε με τον Βασίλη σε γκουρμέ εστιατόριο; Ο σερβιτόρος φορούσε το Gucci-φράκο και την ώρα που η κοπέλα πήγε στην τουαλέτα, αυτός πλησίασε στο τραπέζι και είπε στον φίλο της: -Κύριε, θα θέλατε να σας φέρω ένα κουτάλι για να ξεκλέψετε λίγο από το γλυκό της κυρίας; (να διαβαστεί με ύφος Μαριάννα Βαρδινογιάννη). Έφαγαν λέει χταποδοουρές με σως από μελάνι σουπιάς και γλυκό με χαλβά, μαστίχα και αχλάδι, και άλλες τέτοιες εναλλακτικές γκουρμεδιές. Ξέρεις τώρα, μίνιμαλ πράγματα. Και δεν είχαν και τυχερό μπισκότο στο τέλος. Που το πας αυτό;
Ενώ εμείς πήραμε σοφές συμβουλές:


He who laughs at himself never runs out of things to laugh at.
28,13,32,12,34,39


7 σχόλια:

Emmanouela είπε...

αχαχαχαχα! Χρόνια πολλά, παρεμπιπτόντως!! Ε, τη Μ. Εβδομάδα μια νηστεία την κάνουμε, αλλά μόνο απ'το κρεας γιατι εγώ δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τυρί, δεδομένου ότι δεν τρώω τίποτε άλλο στη ζωή μου πέρα από ζυμαρικά, κοτόπουλο και τυρί! Το κινέζικο το σιχαίνομαι! Και τους κινέζους!!! Φιλιά πολλά!!!

kalo paidi alla... είπε...

Θα θελα κάποτε να γνώριζα αυτόν που γράφει τις αμπελοφιλοσοφίες στα τυχερά μπισκότα...

dsquared είπε...

Τι ειπε τωρα το σοφό μπισκότο!

din

DaisyCrazy είπε...

απολαυστικό ποστ με Κίνα μεγάλη βδομάδα... πως συνδυάζεται μόνο ένας αστακούλης ξέρει :Ρ

κι εγώ βουτηγμένη στην αμαρτία ούτε μια μέρα δε νήστεψα και το βράδυ της ανάστασης δεν έφαγα τίποτα. οι άλλοι με κοίταγαν σαν εξωιγίνη και χλαπάκιαζαν με μανία ό,τι έβλεπαν μπροστά τους. :))

αυτό στο τέλος με τον φραγκάτο σερβιτόρο τέλειο! έσκασα στα γέλια!

κανένα νέο με τον νέο μήνα έχουμε; ή μήπως έχεις φύγει κανένα ταξιδάκι; ελπίζω δηλαδή γιατί με την επιστροφή θα μας περιμένει απολαυστική αστακουλο-ανάρτηση!

φιλάκι

Fri είπε...

Σοφό το μπισκοτάκι, μου άλλαξε τη θεώρηση της ζωής μου λέμε! χαχα
Χρόνια πολλά και καλά σου εύχομαι κοριτσάκι :)
Και να ξέρεις πως με έκανες και γέλασα ;)

astakoulis είπε...

@Αll
Δεν έχω ίντερνετ για λίγο καιρό, γι' αυτό και εξαφανίστηκα, αλλά θα επανέλθω, μην μου ανησυχείτε βρε άτιμα!!!

Emmanouela
Έλα ρεεεε, είναι γυκούληδες οι Κινέζοι, εγώ τους αγαπώ! Αλλά και τα ζυμαρικά είναι τέλεια, έχεις κι εσύ τα δίκια σου.

Καλό παιδί αλλά...
Έχω βάσιμες υποψίες ότι δεν τις γράφουν Κινέζοι...

Dsquared
Κλαπ κλαπ

DaisyCrazy
Γλυκούλα μου! Σε έχασα αλλά δεν σε ξ-έχασα. Ακόμα ταξίδι τίποτα, τέλος του μήνα πάλι... Μάκια

Fri
Αυτός ήταν και ο σκοπός μου άλλωστε :) φιλάκια πολλά

DaisyCrazy είπε...

θα οργανώσω πικετοφορία να βάλεις σύνδεση!
εναλλακτικά σου επιτρέπω να επισκέπτεσαι νετ καφε :Ρ

φιλάκια!!!

υγ. κοίτα να συνδεθε΄ςι σύντομα γιατί δεν αστειεύομαι εεεεεε