Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ρε τους κερατάδες πώς τα φτιάνουν...

Μου στέλνει που λες η Δανάη από την Ισπανία τα δωράκια της, δηλαδή σκιές, μολύβι και ένα μοβ μανό, ή όζα για όσους δεν κατάλαβαν, γιατί τώρα τελευταία υπήρξε ένα χάσμα επικοινωνίας με κάτι καλαμάκια και κάτι σουβλάκια και κάτι κασέρια, παρότι η aegean φέρνει τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς πιο κοντά. Μαζί με το μανό ήταν κι ένα μικρό διαφημιστικό μαγνητάκι Kiko δώρο. Αφού πέρασαν καμιά εικοσαριά μέρες, βρίσκω την Δανάη στο μσν (είπαμε υποστηρίζουμε ελληνική γραφή, αλλά τώρα αυτό σαν μεταδιδόμενο σεξουαλικώς νόσημα δεν ακούστηκε;) και με ρωτάει αν έμαθα να φοράω το μανό με το μαγνητάκι ή αν δυσκολεύομαι, οπότε κατάλαβα ότι το μανό αυτό είχε μάλλον κάτι το ιδιαίτερο, ότι έπρεπε να το φοράω και μετά κάτι να κάνω με το μαγνητάκι. Αλλά τι;; Αναρωτιέμαι αν είμαι πολύ βλάχα που είχα κολλήσει το μαγνητάκι στο καλοριφέρ ή αν κι εσείς δεν έχετε ξαναδεί... Μα ούτε οδηγίες δεν είχε αυτό το πράγμα. Φόρεσα το μανό και μετά καθόμουν και γυροέφερνα το μαγνητάκι γύρω γύρω και δεν γινόταν τίποτα. Ε μετά βρήκα κάτι οδηγίες στο youtube και ξεστραβώθηκα. Όλη μέρα κάθομαι και κάνω γραμμές. Βρήκα ασχολία και για σήμερα. Καλημέρες!

10 σχόλια:

vanilla είπε...

μάθαμε και κάτι σήμερα...

eirini είπε...

Εγώ πάλι θα το κολλούσα στο ψυγείο!!! χαχαχα...ούτε που πήγε το μυαλό μου σε κάτι τέτοιο που λες!
Μας μόρφωσες πάλι!!!
Φιλιά!!!!!!

Dorothy είπε...

Η απορία μου, όταν πήρε το μάτι μου κάτι παρόμοια, ήταν τι στο καλό έχει μέσα αυτό το βερνίκι και κάνει σχέδια το μαγνητάκι?
Μεγειά το μανικιούρ!

Danai είπε...

Πάκη/βλαχάκι,

Το μαγνητάκι είναι κάνει μανικιούρ σε σχήμα αστεράκι,
επειδή υποπτεύομαι ότι σφίγγεσαι να κάνεις παράλληλες γραμμές!

besos de buenas noches, mi langosta <3

astakoulis είπε...

Vanilla
Ναι είδες τι σου προσφέρω...

Eirini
Καλά θα έκανες το δικό μας είναι εντοιχιζόμενο και δεν μπορούσα.. φιλάκια

Dorothy
Έχει ρινίσματα σιδήρου που φαίνονται σας χρυσόσκονη ας πούμε... Ευχαριστώ καλή μου Dororthy

Danai
Το ξέρω ορή τζάμπα με κατηγορείς, αφού έχω γίνει εξπέρ μετά την παρακολούθηση του βίντεο, έχω κάνει ολόκληρο ουρανό λέμε... besos βδέλλα. Είπατε βδέλλες;;;;

Unknown είπε...

Μανό με μαγνητάκι; Εδώ βλαχάκι Νο2.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μωρε, ειναι αυτο που σου κανει τονυχι ριγέ.

Πηρα ενα ωραιο μωβ μανο το χειμωνα και το καπακι ειχε ενα μαγνητακι πανω!

Μου εξηγησε εκει ενα παιδι πως το κανουν.

Πηγα σπιτι παιδευτηκα καμια ωρα μεχρι που αποφασισα να βαφω τα νυχια μονο με το χρωμα και να χεσω το μαγνητακι! ΒλαχακιΝο3 εδω!

Αι σιχτιρι πια

Fri είπε...

Μα βρε φιλενάδα στο καλοριφέρ το εργαλείο; Ήμαρτον! :-Ρ

Βλαχάκι Νο4 εδώ ;-)

astakoulis είπε...

Koueen
Γεια σου ρε βλαχάκι, γι'αυτό σας αγαπώ <3

Coula
Αι σιχτίρ δεν λες τίποτα. Κι εγώ στο καλοριφέρ το ξανακόλλησα.

Fri
Βλαχάκια όλου του κόσμου ενωθείτε!!

astakoulis είπε...

Koueen
Γεια σου ρε βλαχάκι, γι'αυτό σας αγαπώ <3

Coula
Αι σιχτίρ δεν λες τίποτα. Κι εγώ στο καλοριφέρ το ξανακόλλησα.

Fri
Βλαχάκια όλου του κόσμου ενωθείτε!!