Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Έμαθα πως είσαι manga

Πώς θα γίνει να πάρω την τσάντα από τα Κεμ; Δεν με πιάνει ύπνος τα βράδια...

Και στη δουλειά τώρα τελευταία έχουν λυσάξει οι Κινέζοι. Αγγλικά ότι να' ναι, αλλά παίρνουν τηλέφωνο να κλείσουν. Must προορισμός η Σαντορίνη. Και πώς να στα κλείσω ρε φίλε, αφού δεν υπάρχει συνεννόηση. Κάνεις συνέχεια ωωωωω και μετά λες κάτι ακαταλαβίστικα με παρήχηση του λάμδα και πάλι ωωωωω. Κλείστα από το ίντερνετ να τελειώνουμε. Εφιάλτης είσαι. Ονειρεύτηκα τις προάλλες volcanic ash στη Σαντορίνη. Να ακυρωθούν οι πτήσεις και να πρέπει να τους ενημερώσεις στα αγγλικά. Με έλουσε κρύος ιδρώτας. Καλό μου ηφαίστειο, σε παρακαλώ πολύ, κοιμήσου για πάντα!!


Με βασανίζει και η σκέψη του μικρού λαμπραντόρ που πρέπει να γίνει δικό μου. Για όποιον δεν κατάλαβε, μιλάμε γι' αυτά τα μπεζουλί σκυλάκια που όλοι αγαπήσαμε στη διαφήμιση με τα κωλόχαρτα Κλίνεξ καπιτονέ. Για καπιτονέ απαλότητα και μοναδική απορροφητικότητα. Βέβαια έχω ήδη τον Φρεντάκο, αλλά να μην έχει κι αυτός παρέα; Σκυλο-βαριέται όλη μέρα να μην μιλάει σε σκύλο. Έπρηξα τον πατέρα μου, μου είπε "θα δούμε" και συνέχισε να διαβάζει την εφημερίδα του. Η μαμά μου αυτές τις μέρες είναι στο χωριό, οπότε της το ξεστόμισα τηλεφωνικώς και μου είπε "δώσε μου τον πατέρα σου ΤΩΡΑ". Δεν ξέρω τι επιχειρήματα είχε, αλλά εκείνος όσο τον έκραζε κρατούσε το ακουστικό σε απόσταση δέκα εκατοστών από το αυτί του και μετά της είπε ένα ξερό "καλά" και άλλαξαν θέμα. Είπαν για το καρπούζι. Γεμάτο κουκούτσια λέει.

Το άλλο Σάββατο Κρήτη, γάμος σε χωριό. Το γλέντι θα γίνει στην πλατεία του χωριού. Δεν ξέρω ποιοι παντρεύονται και θα πάω απρόσκλητη με άλλη παρέα, όπως έκαναν στο wedding crashers για να φάνε και να βρουν γκόμενες. Τώρα παρακολουθώ σοβαρά μαθήματα άνευ διδασκάλου στο youtube για να μάθω μαλεβιζιώτη. Αλλά με τέτοια βιντεάκια δεν παίζει. Χοχοχο. Όντως, ο άνθρωπος κάτι παίρνει. Μάλλον αύριο στο λάτιν θα πω στη δασκάλα να κάνουμε μια εξαίρεση και να χορέψουμε Ζωιδάκη μπας και ξεστραβωθώ. Μα να μην μπορώ να σούρω τα πόδια μου στο γάμο;


Επίσης. Γνώρισα έναν τύπο περίεργο που κυκλοφορεί με βέσπα. Με έκανε βόλτα και ήταν σούπερ. Φλας δεν είχαμε, άπλωνα τη χέρα μου. Του είπα ότι μοιάζει με Ιταλό. Μου είπε ότι μοιάζω με γιαπωνέζικο manga. Σας τα έλεγα εγώ, φτυστά είμαστε. Μαλλί καρμπόν σου λέω. Μεγάλα μάτια και μικρό στόμα. Ω, ναι. Κάπου από κει κρατάει η σκούφια μου. Στοίχημα.
 

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Σωστά. Γιατί ο Ιάπωνας πώς να συνεννοηθεί με τον Κινέζο; Και πώς να χορέψει και κρητικό; Μήπως τα μαθήματα να τα πάρεις από εδώ; http://www.youtube.com/watch?v=mDTPiQHS6uQ

Καλημέραααα :)

Σημειώσεις Ανυπομονησίας είπε...

χελοου... να σαι καλα παλι...

DaisyCrazy είπε...

καλά δεν υπάρχει καλύτερο απ'το να μοιάζεις με Mangaaaa!! δηλ. μοιάζεις και με τη λατρεμένη Κάντυ! ζηλεύωωωωωωωωωωωω χαχαχαχαχαχαχα

ρωτα με τρόπο τη μαμά αν γνώρισε πριν σ'αποκτήσει κανένα κινεζο-γιαπωνέζο ;)

με το χέρι πρέπει να δείχνουμε όλοι κανονικά όπως έκανε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρή. τώρα αν το κάνει κάποιος ο από πίσω δεν ξέρει καν τι του δείχνει χαχαχαχαχα

φιλάκι αστακούλης

ephee είπε...

Για κρητικό γάμο πάντως, δε χρειάζεται να μάθεις βήματα.
Σημάδι πρέπει να μάθεις, και "κάλυψη και παραλλαγή"

kalo paidi alla... είπε...

χαχαχαχα τον τίτλο σου εγώ τον έχω χιλιοτραγουδήσει να ξέρεις...χαχαχαχα
Γάμος στην Κρήτη=εγγύηση λιωσίματος!

astakoulis είπε...

Koueen
Εμένα πάντως Κινέζοι Γιαπωνέζοι Βιετναμέζοι όλοι ίδιοι μου φαίνονται, απλώς αυτοί νομίζουν ότι είναι διαφορετικοί. Φοβερό το βιντεάκι, θενκ γιου :)

Σημειώσεις Ανυπομονησίας
Κουκου! Που 'σαι συ; Τα φιλιά μου

DaisyCrazy
Όχι τόσο με την Κάντυ, ήταν ξανθούλα με κοτσίδες. Εγώ είμαι αυτό στη φώτο το μελαχροινό :) Αν και η Κάντυ ήταν η αγαπημένη μου, είχα ρίξει εγώ κλάμα όταν πέθανε ο πρίγκιπας.... χαχαχα

Ephee
Δεν είχε μπαλοθιά αν και πολύ θα ήθελα, όσο για τα βήματα κάπως τα μπουρδουκλώσαμε εκεί μες στο τσούρμο και δεν μας κατάλαβε κανείς νομίζω

Kalo paidi alla
Ναι το διάβασα το ποστ σου για τον γάμο, πολύ σουρεάλ σκηνικά, πρέπει να καλοπέρασες κι εσύ