Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Answer if you dare!


Και αφού είμαστε όλοι σε παιχνιδιάρικη διάθεση, μετά το πνευματάκι προχωράω και στο παιχνίδι των 10 ερωτήσεων της Coulas.


1.Όρισε το δικό σου τρίπτυχο της επιτυχίας μιας σχέσης:

Το δικό μου τρίπτυχο είναι πίπα-κώλο-εμπλοκή... Γκουχ γκουχ.... μμμμ.... εεεε, κατανόηση-εμπιστοσύνη-υπομονή βεβαίως βεβαίως...

2. Ο άνθρωπος αλλάζει; Και αν ναι προς ποια κατεύθυνση και από ποια ερεθίσματα;

Ο άνθρωπος δεν αλλάζει, προσαρμόζεται στις καταστάσεις προσωρινά. Αν είσαι μούσχαρος, αργά ή γρήγορα θα κάνεις μπαμ και θα βγάλεις πάλι από μέσα σου τη μουσχαριά, είναι σίγουρο!

3. Το πάντα και το ποτέ. Ποιά είναι η κοσμοθεωρία σου για τις 2 έννοιες;

Astakoulis joined the group "Ποτέ δεν πρέπει να τα δίνεις στον άλλο όλα, γιατί πάντα παίρνεις τα αρχ**ια σου".
Astakoulis and 36 others like this.


5. Η κοινωνία οδεύει προς τον βούρκο! Ποια μία και μοναδική αξία πιστεύεις πως μπορεί να τη σώσει και γιατί;

Μια χούντα θα μας σώσει.
Το 4 ήταν ερώτηση μπόμπα, έκανα ότι δεν την πρόσεξα. 

6. Ναρκωτικά: Δώσε μου μια δραστική λύση για να μην πεθαίνουν νέοι άνθρωποι.

Εστιάζουμε στη λάθος κατέυθυνση. Το χειρότερο ναρκωτικό που καταστρέφει όλα τα εγκεφαλικά σου κύτταρα και κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερο λέγεται facebook.

7. Ποια πιστεύεις πως είναι η θέση σου μέσα στο σύμπαν; Ποιόν σκοπό επιτελεί η παρουσία σου σε αυτό; 

Τι να επιτελέσω μωρέ κι εγώ, είμαι μια κουκκίδα στο χάρτη χαμένη.

8. Για ποιόν ένα και μοναδικό λόγο θα διέγραφες το blog σου;

Θα είχα ερωτευτεί παράφορα, δεν θα μπορούσα να ελέγξω τα χέρια μου στο πληκτρολόγιο και θα έγραφα συνεχώς γλυκανάλατα ποστ, για τα οποία θα σιχαινόμουν τον εαυτό μου και θα ντρεπόμουν τους γύρω bloggers. I guess.

9. Γνωστοποίησε 3 άθλια ελαττώματά σου, 3 μέτρια ελαττώματά σου και 3 μικρά ελαττώματά σου.

Ένατη η ερώτηση, εννιά και τα ελαττώματα, τυχαίο; Δε νομίζω! Ο Μανώλης λέει ότι είμαι ένα πεντάχρονο σε σώμα 27χρονης. Δεν ξέρω αν είναι ελάττωμα αυτό, ο Πλάτωνας πάντως έλεγε "Παιδός μηδέν βέλτιον". Εμπιστεύομαι πολύ τους ανθρώπους γύρω μου και αρκετές φορές την πατάω. Μπορεί να νιώθω ότι κάτι θέλω να πω, αλλά τελικά να το βουλώνω μέχρι να σπάσω τα νεύρα των άλλων, γιατί η σιωπή είναι χρυσός. Σίγουρα μετά θα μετανιώσω για μια φορά που δεν μίλησα, όπως θα μετάνιωνα και για άλλες 10 αντίστοιχες φορές που μίλησα. Γενικότερα δεν έχω αρκετή πίστη στον εαυτό μου, έχω φόβους και ανησυχίες και δεν βρίσκω το κουμπί που πατάς για να τα ξεπεράσεις όλα αυτά. Σταματάω εδώ γιατί σε λίγο θα διαγράψω το blog μου λόγω σοβαρότητας.

10. Συμβούλεψε ένα νέο παιδί προτείνοντας 3 αρετές που θα πρέπει να αποκτήσει και 3 αντι-αρετές που θα πρέπει να αποφύγει για να μπορεί να λέγεται άνθρωπος.

Να αντιμετωπίζει τα δύσκολα με χιούμορ. Να μην κρατάει κακία και να μην γκρινιάζει. Να είναι καλός, αλλά όχι και χαζός, να αισθάνεται ωραία με τον εαυτό του και να μην είναι ξενέρωτος.
Να ζει σαν να πρόκειται να πεθάνει αύριο.
Και πάλι δεν τα μέτρησα, αμάν βρε Coula με τους αριθμούς σου!!!



Τώρα πρέπει κι εγώ να κάνω 10 ερωτήσεις, για να μην πατήσω σκατά, να μην μου καεί το τροφοδοτικό, κλπ. Επειδή δεν τα μπορώ αυτά, θα κάνω μόνο μία, έτσι για το καλό:

Τί θα γίνει το 2012;

Απαντήστε όλοι γιατί τις συνέπειες τις ξέρετε, μην σας ξαναφοβερίσω τώρα!!!! ;)

7 σχόλια:

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Kαλέ δε ξέρεις τί θα γίνει το 2012?? Θα σταματήσουν να γεννιούνται παιδιά,κι εμείς θα είμαστε απ τις τελευταίες φουρνιές που θα κατοικήσουν αυτό τον πλανήτη, κι όλοι οι θα μας ζηλεύουν και θα μας κοιτάνε με μισό μάτι,κι επίσης θα περιμένουν απο μας να τους σώσουμε βρίσκοντας τρόπο να γεννηθούν νέα παιδιά, αλλά γιατί να το κάνουμε αφού έχουμε ήδη όλη την προσοχή στραμμένη πάνω μας? Ουφ! (ανάσα)
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ τώρα?

Αυτό το πράγμα δίπλα στα σχόλια,γιατί κουνιέται με την καρέκλα πέρα-δώθε όση ώρα γράφω και μου χει κάνει το νεύρο-κρόσσι????????

Clem Lumen είπε...

Ειιιι πηδηξες την ερωτηση 4! εγω το αμοιρο εκατσα κ εγραψα εκθεση να ουμε
:P

χιχιιχ

φιλια!

Ανώνυμος είπε...

A ρε τρέλα κι εσυ!!!

Θα ερθει ο Ανριχριστος και θα σας φαει όλους...

μπουχαχαχαχα

φιλιά πολλά

(αψογες οι απαντησεις σου)

Γαρίδα είπε...

Your Question:
What will happen in 2012?

The President's Answer:
We're going to continue to lead the cause of freedom in the world. The only way to defeat a dark ideology is through the hopeful vision of human liberty.

powered by: President Bush's Answer Generator (http://www.megadodo.com/cgi-bin/bush_answers.py)


iiiiiiiouuuuuuuuuu!! sixathika ton eauto mou ligo!! haha!

DaisyCrazy είπε...

το '12? τιποτα! :)

astakoulis είπε...

Μπουρδουμπλούμ
Αυτό το πράγμα κουνιέται γιατί το είχα καιρό όρθιο και πιάστηκε. Αλλά για πάρτη σου και μόνο τώρα κιόλας θα το ξανασηκώσω. Για να μη λες ότι δεν σε προσέχω :)

Free Spirit
Σσσσ, κρύβε λόγια..
χαχαχα

Coula
Θα μας φάει όλους εκτός από τις κατσαρίδες. Thanx για το παιχνιδάκι Coulitsa, μουτς

Γαρίδα
Πολύ καλό πες του President! Εσύ γιατί σιχάθηκες γαριδούλα μου;

DaisyCrazy
Ε όλο και κάτι θα γίνει, έστω κανένα τσουνάμι, κάτι βρε αδερφέ..

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

ρε με συγκινείς ρε! Όχι μόνο το σήκωσες,αλλά είναι και ακίνητο! Δλδ κατασυγκινήθηκα! Το αίμα νερό δεν γίνεται!